Obrázek článku

Proběhlo hodnocení podzimu se zástupci médií

V úterý dopoledne se na Stínadlech setkalo vedení FK Teplice se zástupci médií, téma bylo jasné - zhodnotit uplynulý rok a především podzimní část FORTUNA:LIGY, která skončila nedělním zápasem na Spartě.

Hned na úvod předseda představenstva Pavel Šedlbauer vyjádřil spokojenost s uplynulým půlrokem celého klubu. „Musím říci, že v posledním období byl v klubu odveden opravdu velký kus práce nejen po sportovní stránce, ale také v dalších odvětvích. S novým logem jakoby odstartovala nová éra klubu. Všechno se to promítlo také do návštěv a do image klubu, která je nyní velmi dobrá mezi veřejností, a to nejen tou teplickou,“ pochvaluje si Šedlbauer a věnoval se také jednáním o možném prodeji klubu: „AGC vnímá důležitost klubu v rámci regionu a dává nám čas najít nového stabilního majitele. AGC chce zůstat ve fotbale, ale chce podporovat především naši mládež, proto je naším cílem dotáhnout jednání o prodeji klubu. Zatím se jednání krůček po krůčku posouvají dobrým směrem, ale uvidíme, zda-li se vše podaří dotáhnout až do úplného konce. Jde o opravdu složitou záležitost, proto to není jednoduché, ale jsme na dobré cestě,“ říká předseda představenstva.

Došlo samozřejmě také na hodnocení sportovní části, které se ujal kouč žlutomodrých Zdenko Frťala: „Naše postavení v tabulce je podle mého spravedlivé, vstupovali jsme do soutěže s částečnou obměnou kádru. Bylo pro nás nádherné zažít tu atmosféru, kdy byla Stínadla z velké části vyprodaná. Faktor fanoušků nám pomohl v těžkých zápasech, které jsme doma měli. Fanoušci za námi stáli v každém zápase, byli naším dvanáctým hráčem, čehož si všichni ceníme,“ hodnotil podzimní část sezóny teplický lodivod a pokračoval: „Vyhodnotili jsme si už nyní po konci podzimu, kde máme problémy. Jsme rádi, že jsme se posunuli v obranné fázi. Budeme chtít být stále v obraně pevní, ale současně budeme chtít být nebezpečnější v útoku,“ dodává Zdenko Frťala.

Velký zájem klubů během podzimu spustily výborné výkony Štěpána Chaloupka. „Je o něj velký zájem z Česka, ale monitorují ho také zahraniční kluby,“ informuje Štěpán Vachoušek. „Určitě ho ale nechceme pustit z našeho kádru už nyní v zimě, chceme ho udržet pro jarní část, abychom udrželi naši sílu a měli dostatek času také pro nalezení adekvátní náhrady,“ uklidňuje na dálku fanoušky ředitel klubu Rudolf Řepka.

Velkým tématem byly samozřejmě změny v týmu, sportovní ředitel Štěpán Vachoušek mohl už nyní médiím oznámit první zimní příchod v podobě Alberta Labíka, jehož rok a půl dlouhé hostování se povedlo i papírově dotáhnout v úterý ráno. „Jsme rádi, že se nám podařilo dotáhnout hostování. Dlouho jsme se bavili o tom, že nám chybí levonohý hráč, což by se tímto příchodem mělo změnit. Věřím, že prokáže svou kvalitu, kterou ukazoval ve druhé lize,“ sdělil Vachoušek médiím. Očekávat se dají také další příchody do týmu. „Nepřijdou nejspíš hotoví hráči, ale hráči, kteří dostanou šanci a bude na nich, jak se s tím poperou. Půjde o zkvalitnění a o větší konkurenci v kádru. Budeme chtít přivést hráče, kteří nám zapadnou do naší filozofie,“ dodává Štěpán Vachoušek.

Pozitivním směrem se posunuje také komunikace s městem Teplice a jeho podpora mládeže FK Teplice: „Moc si vážíme, jak probíhá komunikace s městem. Vedení města vnímá naše pozitivní kroky a cítíme od něj, že nám chce pomoci. V posledních dnech došlo k rozhodnutí o navýšení podpory mládeže našeho klubu. Zastupitelstvo také rozhodlo o propagaci města skrz fotbal, takže teď budeme řešit, jakým způsobem proběhne. To jsou všechno velké posuny, kterých si ceníme a jsou pro nás moc důležité,“ děkoval městu ředitel klubu.

Velkého posunu dosáhl klub rovněž v oblasti marketingu, kde vše odstartovalo novou klubovou identitou. „Klub postupně vystupuje z šedi, ve které se nacházel. Zpětná vazba na klubovou vizuální identitu je pozitivní ze všech stran, proto chceme v našem snažení pokračovat i nadále. Důležitý je pro nás další rozvoj návštěvnosti, aby se i nadále zvyšovala. Jednou věcí je nalákat fanoušky na sport, ale chceme pokračovat i v rozvoji všeho kolem, jako jsou fanzóny, občerstvení, čistota prostředí a další aspekty, které dostanou fanoušky na stadion,“ nastínil plány Řepka.

I v příštím roce tak klub počítá s dalším rozvojem marketingových aktivit: „Chtěl bych moc poděkovat nejvyššímu vedení klubu za možnosti, které jsme v oblasti marketingu dostali, protože odezva od fanoušků, kterou máme podloženou i průzkumy, je opravdu výborná. Vidíme to i na číslech z eshopu s naším merchandisingem. Pro rok 2024 chceme i nadále pokračovat v předzápasových fanzónách a dále je rozšiřovat, aby se ze zápasů stala opravdu zábava pro celou rodinu na celé odpoledne. Tímhle směrem se ubírají trendy a my v tom nesmíme zaspat! Chtěli bychom také, aby klub byl ještě více cítit ve městě, už teď v závěru roku jsme spustili brandové kampaně v obchodních centrech Galerie a Olympie. Jsme v jednání s městem Teplice o možnosti vyzdobit naším brandem autobusové zastávky v Alejní ulici. Nápadů máme spoustu a věřím, že je během roku 2024 ocení i naši fanoušci,“ přeje si závěrem ředitel marketingu Martin Kovařík.

Stínadla TV