CSR strategie FK Teplice

Uvědomujeme si naše postavení největšího sportovního klubu v Teplicích a zároveň i jednoho z nejvýznamnějších v Ústeckém kraji, kterého chceme dlouhodobě využívat ke společenské odpovědnosti, včetně aktivního přispívání k pozitivním společenským změnám v regionu a být inspirativním příkladem pro své okolí.“
ing. Pavel Šedlbauer – předseda představenstva

Jsme si vědomi poměrně výjimečné vlivu FK Teplice směrem k okolním komunitám, kterého může být efektivně využito jak k posílení vnitřní integrace v komunitách, tak i k jejich celkovému rozvoji. Zvláště silně si tuto skutečnost uvědomujeme směrem k Ústeckému kraji a to nejen kvůli tomu, že zde náš klub již více než sedmdesát let působí, ale i proto, že se jedná o region, který již v minulosti čelit mnoha problémům, ať již environmentální či sociální povahy.



Jsme hrdi na to, že se za tyto desítky let se podařilo vytvořit silné propojení mezi klubem a regionálními komunitami, resp. že klub se spojil se srdci našich místních fanoušků a vyjadřuje víru, ducha, tradice či hodnoty okolních komunit.



Domníváme se, že FKT se za více než sedmdesát let své existence stal mnohem více než jen symbolem fotbalu. Stal se v našem regionu důležitou entitou, jež lidem umožňuje ztotožňovat se nejen s klubem, nýbrž i s Teplickem a Podkrušnohorským regionem jako takovým.



Velmi si vážíme toho, že náš klub je i v dnešním globalizovaném světě stále považován zejména za klub komunitní, a to i proto, že většina našich fanoušků žije v jeho bezprostředním okolí a jsou k němu připoutáni velmi silným citovým poutem



Věříme, že k posílení identifikace našich fanoušků, stejně jako i dalších našich stakeholderů (např. hráčů a zaměstnanců, partnerů, municipalit či široké veřejnosti) s klubem velmi zásadně přispívá i naše zapojení do aktivit v oblasti společenské odpovědnosti.



Společenská odpovědnost (z anglického corporate social responsibility - CSR) se zejména v posledních letech stala také významnou součástí agendy nejvýznamnějších mezinárodních fotbalových řídicích orgánů.



FIFA opírá svoji misi o tři hlavní pilíře, přičemž jeden z nich („Vybudovat lepší budoucnost“) se právě dotýká společensky odpovědných iniciativ, které FIFA vytvořila v rámci těchto klíčových programů:

  • Fotbal pro naději.
  • Fotbal pro planetu.
  • Férová hra.
  • Boj proti rasismu a diskriminaci.

Bližší informace k těmto programům je možné najít na: www.fifa.com/

Také podle UEFA má právě fotbal neocenitelnou roli při řízení společenského rozvoje a významně přispívá i k celistvosti a sociální soudržnosti v Evropě. Hlavní společensky odpovědné programy UEFA je možné najít na: www.uefa.com/

Stehně tak došlo k opravdu značnému nárůstu angažovanosti předních profesionálních fotbalových klubů (např. z Premier League či z Bundesligy) v oblasti společenské odpovědnosti.

Také náš klub se snaží dlouhodobě naši angažovanost na poli CSR neustále rozšířit a systematizovat, přičemž se opíráme o nejmodernější trendy v této oblasti (zrušit mezeru např. tzv. koncepci vytváření sdílených hodnot - Created Shared Value).

Jsme přesvědčeni o tom, že toto naše strategické úsilí přispěje nejen k úspěšnějšímu a udržitelnějšímu fungování klubu, ale i napomůže v řešení řady společenských problémů zejména v Ústeckém kraji.

Budeme i nadále usilovat nejen o strategičtější směřování našich aktivit v oblasti společenské odpovědnosti, ale též o propojení vytvořené komplexní CSR strategie s klubovými hodnotami a vizí, resp. její pevné zakotvení v klubové filosofii.

Přijatou holistickou CSR strategii klubu s jasně vymezenou strukturální orientací vnímáme proto jako:

  • Nedílnou součást všech řídích procesů našeho klubu.
  • Jednu z efektivních cest k rozvíjení vztahů nejen s našimi klíčovými stakeholdery (např. fanoušky, partnery, zaměstnanci, municipalitami), ale i s širokou veřejností.
  • Příležitost systematicky rozvíjet svoje činnosti v souladu s okolní společností.

Jsme si vědomi toho, že pro dlouhodobou úspěšnost naší CSR politiky se stává zásadní nejen trvalá podpora ze strany vlastníků klubu a jeho nejvyššího managementu, ale stejně tak i nutnost zařadit mezi stěžejní úkoly řízení našeho klubu níže uvedená opatření:

  • Zahrnout CSR do základních hodnot, strategie a procesů na všech úrovních klubu.
  • Stanovit cíle a formulovat programy k jejich naplnění ve vztahu k CSR.
  • Vytvořit podpůrné struktury pro dlouhodobou integraci CSR do klubu.
  • Zajistit součinnost všech úseků klubu při naplňování CSR strategie.
  • Zvyšovat povědomí o CSR uvnitř i vně klubu.
  • Vést permanentní a rovnoprávný dialog se všemi stakeholdery.
  • Nastavit vnitřní výkonnostní kritéria a systém transparentního monitoringu ve vztahu k CSR.

Chceme i nadále rozvíjet zejména CSR programy v komunitní oblasti, přičemž prioritně se budeme zabývat těmi problémy, které mají největší potenciál přinést sdílenou hodnotu jak okolní společnosti, tak i našemu klubu.

Jedním z hlavních cílů FKT je nejen prostřednictvím naší komplexní angažovanosti v oblasti společenské odpovědnosti, ale též i fungováním ve všech dalších oblastech činnosti klubu, přispívat k pozitivnímu obrazu profesionálního fotbalu v ČR. Naší ústřední myšlenkou při tomto kontinuálním úsilí je to, že:

Slova jsou dobrá, skutky jsou však lepší…“

Stínadla TV

Deneme bonusu veren siteler yeni en iyi deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler 2025 deneme bonusu Deneme Bonusu Veren Siteler Canlı casino siteleri Casino Siteleri 2025 casino siteleri Deneme Bonusu Veren Siteler