FK Teplice získal dvě ocenění v rámci Ceny Lukáše Přibyla
Hned dvě ocenění dnes získal FK Teplice v rámci vyhlášení tradiční ankety Cena Lukáše Přibyla. Ta se kromě hlavní kategorie vyhlašuje také v několika dílčích vedlejších kategoriích a právě v nich byl teplický klub dvakrát oceněn. V celkovém pořadí v hlavní kategorii pak skončil na pátém místě za Spartou, Slavií, Plzní a Baníkem.
První ocenění získal v kategorii Digital za projekt fanouškovského CRM systému propojeného s mobilní aplikaci. CRM systém, vznikal ve spolupráci se společností Deep Vision, která stojí také za ticketingovým systémem Enigoo. Systém získává data jak z ticketingu, tak za aplikace. Je díky němu možné například oslovit fanoušky po odehraném utkání a poděkovat jim za účast. Se CRM systémem je pevně spojena právě mobilní klubová aplikace, Ta nabízí mnoho vychytávek. Například nahrání permanentky, její půjčení kamarádovi, propojení se systémem Sport.Video nebo záznamy zápasů.
Druhé ocenění přišlo v kategorii Projekt, tentokrát za novou klubovou vizuální identitu, kterou klubu během celé sezóny klub připravoval a na jaře také představil. Po více než osmadvaceti letech tak tým ze Stínadel změnil své původní logo a v rámci moderních trendů přistoupil k jeho zjednodušení. Spolu s logem se nyní začala používat také nová klubová identita, která zahrnuje primární a sekundární font i jednotný vizuál grafik. Klub novou identitu představil v březnu na unikátním eventu v Domě kultury Teplice, který navštívilo přes 600 diváků (hráči, zaměstnanci, rodiče hráčů, fanoušci).
Ocenění za klub převzal na marketingovém workshopu LFA ředitel marketingu a komunikace Martin Kovařík. „Moc si obou ocenění vážíme, ale naše plány tím rozhodně nekončí, naopak bychom se v této oblasti chtěli dále rozvíjet a věřím, že už na zápase s Plzní fanoušci uvidí další novinky, jako například fanzónu pro fanoušky kolem stadionu."