Vedení klubu intenzivně řeší s dodavatelem cateringu problémy při pátečním zápase
Vedení FK Teplice chápe rozhořčení domácích i hostujících fanoušků po pátečním duelu se Slavií Praha, při kterém především na jižní tribuně a v hostujícím sektoru 39 docházelo k obrovským frontám a další nedostatkům v rámci občerstvení. "Ihned v pátek po utkání jsme se společností RM Solutions, která zajišťuje catering na celém stadionu, situaci řešili. Společnost uznala své pochybení a nedostatečnou přípravu na utkání, ale to nám bohužel důvěru našich fanoušků v této oblasti nevrátí, proto budeme v úterý pokračovat dalším jednáním, abychom zajistili nápravu a situace se při dalších velkých zápasech neopakovala," říká ředitel klubu Rudolf Řepka.
Společnost RM Solutions převzala catering na stadionu v závěru loňské sezóny a toto utkání tak bylo jejím prvním velkým duelem s pražskými "S". "Při předligové poradě jsme zdůrazňovali kapacitu stadionu a možnou návštěvu, včetně hostujících sektorů. Bohužel však došlo k podcenění situace a výsledkem je mnoho nespokojených fanoušků, což nás mrzí o to víc, protože naším cílem je jejich návrat na Stínadla v co největším počtu, ale toto nám v tomto směru velmi škodí," dodává Rudolf Řepka.
Pro další zápasy je v plánu návrat internetových objednávek na stánky s občerstvením, jako to bylo testováno v závěrečných zápasech loňské sezóny. "Systém se při posledních zápasech loňské sezóny v rámci spolupráce RM Solutions a systému Speedlo testoval na omezeném počtu fanoušků, nyní ho budeme chtít dát do ostrého provozu, ale to zatím nebylo možné na takto velkém zápase," vysvětluje manažer marketingu a PR Martin Kovařík.