Obrázek článku

Petr Heidenreich: Zveme celé rodiny na fotbalová utkání do Teplic

Každým rokem očekávají fanoušci se startem ligy nějaké novinky, proto jsme se zeptali Petra Heidenreicha, ředitele pro obchod, marketing a komunikaci co nového je připraveno na začátku nadcházejícího ročníku Gambrinus ligy?

"Tou hlavní novinkou je spuštění nových webových stránek klubu. Vedle nového designu stránek je tento projekt spojený také se změnou providera, který připravil moderní web zhotovený podle současných technologií a je připravený nabídnout všem svým uživatelům veškeré informace, které očekávají od klubových stránek a stát se také významným komunikačním nástrojem nejenom pro fanouškovskou obec, ale také pro novináře, kteří stále častěji čerpají informace z webových stránek FK Teplice. Velký důraz se bude na novém webu klást na velké množství fotografií a také klubovou televizi – Stínadla TV, mimochodem jednou z prvních klubových televizí v českých prvoligových vodách, jejíž tým bude připravovat reportáže z veškerých zápasů A mužstva, bude informovat o aktuálním klubovém dění a je v plánu i několik reportáží z Juniorky a také mládežnických týmů FK Teplice.


Další novinkou, která jistě uspokojí mnoho teplických fanoušků je vybudování kamenného FANSHOPU v ochozech stadionu, mezi vchody C a D se připravuje prodejna s komfortem pro fanoušky a s tím dochází i k podstatné obměně a také rozšíření spektra našich reklamních předmětů, po čemž naši fanoušci volali a věříme, že tohle spektrum se bude stále rozšiřovat."

A co loňské novinky, jak se osvědčily, bude v nich klub pokračovat?

"Určitě, byli jsme prvním klubem v Čechách, který zprovoznil tzv. rodinný sektor na svém stadionu a po roce a půl fungování tohoto sektoru musím s uspokojením konstatovat, že tenhle projekt nám přesně naplnil představy, se kterými jsme do něj šli. Jsem velmi rád, že filozofie přiblížení ligového fotbalu celým rodinám a výchova nových fanoušků se nejenom ujala v Teplicích a dalších českých ligových klubech, ale stala se také určitou předlohou pro ČMFS, kdy se po loňském derby pražských „S“ na Strahově rozpoutala celonárodní debata o bezpečnosti na ligových stadionech, na kterou reagovaly i zainteresované vládní kruhy a spolu s ČMFS připravily nástroje, které povedou ke zlepšení bezpečnosti na fotbalových stadionech a hlavně ke zkulturnění fotbalového prostředí tak, aby se fotbalový stadion stal podobně jako ve vyspělých zahraničních zemí místem pro zábavu celých rodin. Nejen proto my z této cesty neustoupíme a ještě tuhle filozofii významně podporujeme tím, že jsme oproti loňské sezóně nejen, že nezvýšili vstupné, ale hlavně jsme nechali vstupné zdarma pro ženy a děti do 150 cm, čímž jasně říkáme teplické fotbalové veřejnosti – zveme celé rodiny na fotbalová utkání do Teplic a nebude pro rodinu významná finanční zátěž, naopak stále platí jen muž. Tohle je naše rodinné vstupné, tohle je naše výhoda pro rodiny s dětmi, tohle je naše filozofie, kdy otec když chce jít na fotbal „neopouští“ rodinu, což některým manželkám vadilo, ale naopak rodina je stále spolu a nestojí to nic navíc.

Rodinný sektor nadále poskytne různé atrakce od skákacího hradu, stolního fotbalu, Playstationu a dalších lákadel v podobě různých soutěží a dárků pro děti. Letošní novinkou je, že sektor 28 se stává zároveň sektorem nekuřáckým, což byl také jeden z impulsů našich fanoušků, takže každý kdo byl obtěžován cigaretovým kouřem dnes může najít své místo, kde se kouřit nebude.

Dále chci připomenout, že pořád jsou Stínadla jedním z mála stadionů, kde jsou všechna místa pod střechou, ze všech míst je výborný výhled na hrací plochu, je zde světelná obrazovka, na které mohou diváci sledovat opakování např. gólových situací, naši diváci nepřijdou ani při nákupu občerstvení o aktuální dění na trávníku, neboť náš televizní okruh po celém stadionu je pořád tím jediným v republice. A to jsou pořád produkty pro naše fanoušky, ve kterých jsme již dávno předběhli všechny ostatní ligové stadiony v Čechách a přibližili jsme náš stadion moderním evropským arénám.

Určitě chceme pokračovat v různých soutěžích, které přinášejí hodnotné dárky pro naše diváky, loni jsme rozdali 10 skútrů a jednu čtyřkolku, to vše v hodnotě přes 300 000,- Kč, což také bylo absolutní novinkou na českých fotbalových stadionech a i letos se budeme snažit připravit nějaké hodnotné ceny, kterými chceme podpořit návštěvnost Na Stínadlech. Prvním takovým krokem v letošní sezóně byla karta CZ karta – bonusový a slevový program fungující v celé ČR, o kterém jsme informovali v jednom z článků na webových stránkách, kterou obdržel každý držitel permanentní vstupenky pro novou sezónu.

Také se proslýchá v kuloárech, že klub chystá nějaké překvapení?

"Ano, chystáme určité překvapení, snad neprozradím moc, když řeknu, že jsme začali spolupracovat se ZOO v Ústí nad Labem a tam někde jsme našli motiv pro to překvapení, které aby zůstalo překvapením nebudu více komentovat."

Chcete říct ještě něco závěrem?
Závěrem chci pozvat všechny fanoušky na ligový fotbal v Teplicích, neboť teplický fotbal opět zůstal spolu s litvínovským hokejem jednou ze dvou prvoligových zábav Ústeckého kraje, a tak tomu bylo i v historii a opět se potvrdilo, že tradiční hodnoty zůstávají a věřím, že si tohle uvědomí fanoušci nejenom v Teplicích, ale i v širokém okolí a opět si najdou cestu NaStínadla, protože nikde jinde v Ústeckém kraji fotbal v prvoligovém balení nenajdou.


Stínadla TV

deneme bonusu