Obrázek článku

U19: Hodnocení vodáckého kurzu na Ohři

Po skončení 6-ti týdenního tréninkového bloku realizační tým U19 ve spolupráci s CK Povoda uspořádal pro kluky teambuildingovou akci - třídenní vodácký kurz na Ohři pro stmelení a utužení kolektivu.

Průběh vodáckého kurzu podrobně den po dni popsal trenér Ladislav Jamrich:

1. den - 29.6. - pondělí: - Hubertus (9 km) - Ráno v 09.00 jsme vyjeli z hlavního nádraží v Teplicích směr Karlovy Vary. Ještě před polednem cca v 11:30 jsme dorazili k loděnici a půjčovně lodí Samba, kde kluci zavazadla naložili do doprovodného vozidla, rozdali nám vodácké vybavení a proběhlo krátké zaškolení ( jak se pádluje a bezpečně pluje apod.). První den nás čekal jen krátký úsek, proto jsme nemuseli spěchat a mohli v klidu trénovat pádlování. Za Karlovými Vary nás řeka provedla lesy až k vyhlášené peřeji Hubertus, odpoledne kolem 17 hodiny naše výprava dorazila do kempu Hubertus, kde jsme rozbalili své stany.

2. den - 30.6. - úterý: Hubertus - Vojkovice (18 km) - Ráno po sbalení stanů nás čekal další úsek. Po 6 km jsme překonali jez v Dubini, kde jsme také zastavili na oběd v hospůdce U Dvořáků. Plavba pokračovala kolem chátrajících lázní Kyselka, kde teče minerální pramen Ottova. V Radošově výprava proplula pod krytým dřevěným mostem a zastavila u jezu. Přes jez jsme museli lodě přenést, protože tento jez patří mezi ty nebezpečné ! Po 18 km jízdy jsme dorazili příjemně unavení do kýženého cíle v kempu Vojkovice.

3. den - 1.7. - středa: Vojkovice (5 km) - Z Vojkovic jsme pluli k novému jezu u mlýna v Jakubově, kde bylo k vidění zachovalé mlýnské kolo. Řeka nás pronesla Stráží nad Ohří a tam jsme také ukončili naše třídenní vodácké putování.

" Pro nás to byla super zkušenost a zážitek. Jsem rád, že jsme absolvovali tento kurz a věřím, že nám pomůže překonávat těžké okamžiky, které ke sportu patří a tým se více propojí sociálně a celkově bude kolem nás pozitivní atmosféra" řekl na závěr trenér Ladislav Jamrich.

Fotogalerii z vodáckého kurzu od CK Povoda prohlížejte ZDE.