FK Teplice mezi nejlepšími v evropských marketingových cenách FBIN
Ve úterý 3. června 2025 se v Praze na stadionu epet ARENA na Letné v rámci dvoudenního mezinárodní summit o fotbalovém marketingu a inovacích uskutečnil slavnostní galavečer Football Business Inside Marketing Excellence Awards 2025. FK Teplice měly tu čest být mezi finalisty hned ve dvou kategoriích.
Ačkoliv si zástupci žlutomodrých nakonec ocenění neodvezli, dostat se mezi tři nejlepší projekty v konkurenci klubů napříč Evropou je i tak obrovský úspěch a závazek do budoucna.
Do nominace v rámci FBIN Awards 2025 se klub dostal v těchto dvou kategoriích:
- Creative Content Format – za video „New Signing? Not Exactly. A Creative Reveal of FK Teplice’s New Owner“, kde formou nadsázky a parodie na přestupové video představil nového majitele klubu.
- Best Fan Experience Case – za akci „Turning Training into a Stadium Show“, při níž jsme proměnili běžné tréninky v zážitek děti v ochozech stadionu, s DJem, klubovými dárky a atmosférou skutečného zápasu.
V kategorii Creative Content Format, kde klub soupeřil s lotyšskou Rigou a pražskou Spartou, zvítězila AC Sparta Praha se svým hudebním projektem „Letná“. V kategorii Best Fan Experience Case pak triumfoval belgický klub KRC Genk, který překonal Teplice i pražskou Spartu.
„Dostat se do finále vedle značek jako Sparta, Genk, ale i dalších evropských klubů, které byly v nominacích v jiných kategoriích, je pro klub velikosti FK Teplice obrovská pocta. Ukazuje to, že i s menším rozpočtem a vlastním týmem dokážeme dělat věci, které mají přesah a rezonují i mimo náš region. Je to pro nás nejen ocenění, ale i závazek do budoucna. Chceme dál posouvat hranice a tvořit komunikaci, která bude naše fanoušky bavit,“ řekl po skončení večera ředitel marketingu a komunikace Martin Kovařík.