3.3.2017 | Redakce

Seriál o partnerech: Tomáš Stárek, Olympia Teplice

Dlouholetým partnerem klubu je Obchodní centrum Olympia Teplice, proto jsme v dalším díle seriálu o partnerech vyzpovídali jeho ředitele Tomáše Stárka.

Představte nám v krátkosti obchodní centrum Olympia...
"Obchodní centrum bylo postaveno ve čtyřech etapách v rozmezí let 2000 – 2008. V březnu 2003 jsme otevřeli hlavní obchodní pasáž, jejíž součástí byla restaurace, kavárna a fast food. Historie centra nesahá tak daleko jako historie fotbalového klubu, ale v našem oboru jsou 15. narozeniny již něčím výjimečným. Centrum je 100% pronajato a na ploše 32tis m2 nabízí 80obchodů a služeb. Jako dárek pro naše zákazníky, u příležitosti 15. narozenin, chystáme v průběhu letošního roku mnoho zajímavých akcí. Pro nás je toto datum zahájením nové etapy Olympia centra. Odstartuje modernizaci, přestavbu centra. Výsledkem bude, že během následujících 2let se změníme v moderní obchodní centrum s rozšířenou nabídkou obchodů, restaurací, zábavy a služeb."

OC Olympia Teplice spolupracuje s FK Teplice již dlouhou dobu, jak tato spolupráce vznikla?
"Spolupráce se traduje od roku 2005, kdy jsme obě strany pochopili, že žijeme v jednom městě a máme mnoho společných příznivců, kteří u nás tráví volný čas. Pochopili jsme, že nejsme konkurenti v boji o návštěvníka, ale naopak můžeme být partnery."

Jak jste se spoluprací spokojen? Hráči FK Teplice se často účastní akcí ve vašem obchodním centru, je o ně velký zájem při těchto akcích?
"Jsme spokojeni a to díky faktu, že se spolupráce během let posunula od reklamních ploch blíže k lidem. Olympia se již léta zapojuje do diváckých a klubových soutěží v průběhu zápasů. FKT naopak využívá potenciálu propagace formou zapojení hráčů do autogramiád, módních přehlídek, rozhovorů v magazínu a v dalších projektech centra. O hráče samotné je pak vždy velký zájem. Jsou tváří klubu a mnoho fanoušků a fanynek se s nimi rádo osobně setkává."

Co vy osobně, chodíte pravidelně na utkání FK Teplice?
"Musím se přiznat, že po té co se mi narodily dvě dcery, má frekvence sledování zápasů přímo na stadionu klesla. S jejich přibývajícím věkem ovšem již mají dcery také zájem vidět stadion a co se děje uvnitř. Tedy nastává doba, kdy i my využijeme rodinný sektor. Myslím, že to je jeden z detailů, který může pomoci naplnit tribuny ligových stadionů a přilákat budoucí fanoušky."

Prožíváte zápasy?
"Samozřejmě. Aktivně sportuji, od dětství hraji hokej a tedy ve mně sledování sportovního zápasu přirozeně vyvolává emoce. Vždy věřím ve vítězství, ale dokáži se radovat i z dobrého zápasu plného šancí a ocenit bojovnost, hezkou hru. Zejména zápasy s pražskými S, Plzní jsou i díky vyšší návštěvnosti často velmi emotivní."

Co byste závěrem popřál našim fanouškům?
"Mít z fotbalového utkání hezký zážitek, plný vítězných emocí. Přál bych nám všem tolik vítězství, abychom na Stínadlech opět viděli evropské poháry. Věřím, že zde opět uvítáme zápasy reprezentace. Klubu samotnému pak silné strategické partnery, které společnosti AGC napomohou s podporou fotbalu v Teplicích, za což jim patří velký dík."

Nabídka obchodní spolupráce Nabídka obchodní spolupráce